Överlycklig ! ♥

Foto; Jag | Ulrik munther - rix fm 2011, så grymt o träffa en gud.

Hej, sitter i bilen, överlycklig. antar att ni vill veta varför. Men det är så här att jag har velat köpa ett nytt objektiv väldigt länge faktiskt.. så jag tog mig jobbet att sommarjobba i sommar, för att få ihop pengar till de.. visade sig att jag fick mer än 1000, än vad jag behövde.  och de va sååå värt det. pengarna kom till användning.

Jaja, nu sitter jag i bilen påväg till ullared. Så jag pratade lite med min mamma idag, och vi tror inte att det finns på gekås (ullared). Men hon sa att vi kan gå in till netonnet som ligger väldigt nära o köpa det. Man kan ju inte bli gladare! Det betyder att jag köper mitt objektiv o massa annat roligt imorgon där. Ska se om jag hittar nån reflexskärm o lite små tillbehör osv. Så sitter här o bara väntar på att 24 timmar ska gå.. typ. HAHA.

Men sen får jag en perfekt start på det. Mamma sa att vi skulle campa vid en strand, med roliga saker. Så kommer bli awezume o testa sitt objektiv där, ni får såklart se bilderna. Nu ska jag inte skriva mera o: Men jag kan blogga på kvällarna, eftersom att vi har internet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback